2019-08-22

Tarnyba modernizavo Įmonių restruktūrizavimo ir bankroto informacinę sistemą (ĮRBIS) ir 2019-08-26 pradeda veikti Audito, vertinimo ir nemokumo informacinė sistema (AVNIS)

Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos modernizavo Įmonių restruktūrizavimo ir bankroto informacinę sistemą (ĮRBIS) ir pagal 2015 m. gegužės 20 d. priimto Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2015/848 dėl nemokumo bylų nustatytus reikalavimus užtikrino ĮRBIS pritaikymą nemokumo registrų tarpusavio sujungimo sistemai. Modernizavus ĮRBIS, ji bus pervadinta į Audito, vertinimo ir nemokumo informacinę sistemą (toliau – AVNIS). Per AVNIS bus sudaryta galimybė gauti patikimus ir kokybiškus duomenis, operatyviai informuoti visuomenę ir valstybės institucijas apie nemokumo procesus ne tik nacionaliniu, bet ir tarptautiniu lygiu; bus sumažinta bankroto ir restruktūrizavimo administratorių administracinė našta, dalis paslaugų persikels į elektroninę erdvę. AVNIS bus patogesnė vartotojui, funkcionalesnė, turės didesnes duomenų apdorojimo galimybes, dalį duomenų AVNIS gaus automatiškai per sukurtas integracijas su kitomis informacinėmis sistemomis ar registrais. Bankroto ir restruktūrizavimo administratoriai (ar jų įgalioti asmenys) privalės duomenis ir dokumentus teikti tik per AVNIS sistemą.

 

AVNIS pradeda veikti 2019-08-26. AVNIS diegimo darbus planuojama atlikti nuo 2019-08-23 18.00 val. iki 2019-08-26 6.00 val. Šiuo laikotarpiu ĮRBIS ir interneto svetainė www.avnt.lt neveiks.

 

AVNIS vartotojo vadovas

Atnaujinta: 2019.08.26

© Biudžetinė įstaiga, duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 304157094

Rinktinės g. 48A, 09318 Vilnius, tel. (8 5) 212 5464, el. p. info@avnt.lt, www.avnt.lt 

 

 

 

Vyksta interneto svetainės atnaujinimo darbai. Pastebėjus sutrikimus ar netikslumus, prašome apie juos pranešti el. p. bankrotas@bankrotodep.lt    
Iš anksto dėkojame už bendradarbiavimą ir supratingum